ABC Warehouse Complaint

ABC Warehouse Complaint

ADVERTISEMENT

Unhappy customer - panasonic 50 inch flat screen tv


I bought a Panasonic 50 inch flat screen tv from the Store in Saginaw, Mi. I told the salesmen that I would not be setting up the tv right away. He told me it was ok that if anything was wrong with it, I had a year to return it. The other day, I decided to get the tv out of the box, I opened the box and to my dismay, the screen was broken. I took the tv back into the store and was told there was nothing they could do. I even spoke with the manager and he told me that if he exchanged it with the exact same tv then he would get fired!!!! I have had the tv for only 7 months!!! This is not customer service and I will never buy from ABC warehouse again! I will also tell all of my friends to never buy anything from ABC.


Share This Review:



         


Is this your Business? Claim Your Business Free and reply to this customer

CONTACT THIS BUSINESS

Post a reply for this review COMMENT
WRITE to ABC Warehouse
SUBMIT a ticket
for ABC Warehouse
WATCH videos
for ABC Warehouse
More ABC Warehouse Reviews and Complaints MORE reviews and complaints
for ABC Warehouse

BUSINESSES REPLY HERE

Claim this company BUSINESSES: CLAIM YOUR BUSINESS NAME FREE
Respond to this review BUSINESSES: REPLY TO THIS CUSTOMER NOW
Link to MeasuredUp BUSINESSES: Free Customer Service Excellence Badge
Take the pledge BUSINESSES: Free Customer Service Pledge Badge
Upgrade Account BUSINESSES: Build your customer service online reputation


ADVERTISEMENT


Comments


theone6 says: (7 years ago)
 0
Really, you waited 7 moths to take it out of the box! get real! You are a LIAR!! A scamer, your fault loser!!



dstnpimp7 says: (8 years ago)
 0
of course they wouldnt return it. whose to say you didnt use it crack it and lie... i understand your side that you had it packed away but they would be taking a risk taking it back.. they dont know if it came like that or you did it after seven months. i do know now they open the tv and inspect it before it goes out. i hope you have better luck in the future.




login with Facebook and share your reviews

More ABC Warehouse reviews


Similar reviews


[Top]

Bookmark/Share this page

This page is under construction.
It will be up and running soon with new features to make you smile more.
Thanks,
The MeasuredUp Team